Monday, February 13, 2012

united beat liverpool by 2 - 1

last weekend on saturday early kick off united host liverpool at our main theatre of dream...


as usual, old trafford remains nightmare for liverpool player, manager n of course they beloved fan...


tapi introduction aku nie bukan la aku nk up sebagai isu utama... isu utama aku kali nie ialah mamat suarez nie.. aku envy corak permainan die sblom nie... tapi semenjak kes racist nie... aku da semakin benci ngan attitude die..


setelah di ban sebanyak 8 game, suarez in starting eleven vs united nie... ketika shake hand ceremony, die refuse nk salam ngan evra walaupown evra yang dihina menghulur n tarik tngan die.. arrogant btol mamat uruguay nie..


ternyata keputusan di old trafford cam dulu2 gak la, liverpool xpat nk tewaskan united kat theatre of dream... gol jaringan wayne rooney yang agak superb mmg jelas membuat semua ultras liverpool, ynwa dan sebagainya terkedu xtau nk bukak FB atau x...


suarez bejaya memberi harapan palsu kepada semua peminat liverpool ngan jaringan dahsyat yang di assist oleh rio ferdinand... jadi keputusan nye 2 - 1... united menang dan menang...


aritu waktu man utd kalah ngan liverpool di FA Cup, ramai fan liverpool yang dok tunggu je kemenangan dorg nie attack aku ngan perlian2 di FB.. aku acam biasa la, kalah pown tetap defend team kesayangan... namun sabtu lalu tatkala man utd menumpaskan liverpool, tidak ada satu pown fan liverpool berada di alam FB... kenapa agaknya?? tidak mengapa... itu kebiasaan...


suarez juga act perkara yang sama, btol melonjak kegembiraan tatkala kemenangan FA Cup aritu walaupown die xmaen.. captain evra tetap aku puji... provocation die mmg superb... walaupown dihina, die tetap cool utk salam ngan suarez racist nie... kalau la suarez nie main kat africa nation aku ingat die maybe dah arwah... kenapa lagi skali aku kate aku puji captain united, sebab game ngan liverpool di anfield, ble die pegang bola je, msti die kene boo... kaw2 punya, then die leh remain calm je... tapi tgk la kat mamat suarez nie, die xleh nk main, pastu mental...ade ke die sepak bola kuat2 dkt arah bench bile ref tiup wisel utk 1st half... lousy n disgrace...



tentang isu nie, walaupown die mintak maaf, maaf die mmg xbermakna pada aku selaku united fan walaupon united menerima maaf dari liverpool... suke statement roy keane... the legend plus otai united nie kate "kalau die main, kalau paul ince main, mmg suarez akan menyesal xsalam evra awal2 sblom start game... tau je la keano kalo dah tackle org...





ape pown... tahniah yang tidak terhingga kepada united as a whole, baik fan, manager mahupown player... great job... especially valencia n rooney.. 


p/s : boss ko pown tau nk salam org.. dah la satu team ko backup ko, pastu nk bajet2 power sesangat.. goal scoring record pown xde lagi... pastu ade hati nk compare ngan rooney penah terajang orang jugak waktu org komen sal ko terajang parker, patut reff da buang kau time tu then ko xleh men lawan man utd... tapi same je... ko xmembantu pown team kau atleast dapat a point... yang ko tlg, menambah publisiti buruk terhadap team kau - fact -

No comments:

Post a Comment