Monday, February 13, 2012

red giants vs lions


well well nk habak cerite minggu lepas... pergh baru nk up.. owraitt aritu aku rase perlu ke stadium utk memberi sokongan padu kepada team feveret sepanjang zaman aku... xkire la time power atau tidak... SELANGOR DARUL EHSAN... merah kuning lambang kebanggaan


venue bukit jalil tidaklah jauh dari opis namun dek kerana ingin mengajak cik tunang g skali... maka perlu lah ke selayang dahulu utk menjemputnya...


acam biasa tibe di stadium mencari la spot2 yang menarik n kami pilih la seat yang berdekatan ngan gendang n all musican (brass band)... baru syokk


game agak suram... selangor control game namun we still missing safee sali.. masih tiada striker yang mampu bantu selangor mencari goal... singapore nmpak agak xbersemangat enter MSL ini... layu je... serangan ntah pape, control ball ntah pape.. passing lagi la ntah kemana2


game ini amat aku teruja kerana aku dapat tgk player num 7 selangor ADIB AIZUDDIN, team mate aku waktu sekolah menegah dulu... penah jadi rival dalam final bola sepak antara rumah sukan dulu... adib was superb... aku suke die handle left back... speed, tackling, pace, composure, marking, intercept... sume power... satu je die kene workhard, shooting die...



keputusan seri muka kepada dua2 pasukan 1 - 1... singapore score dlu... then baru la selangor nk men passing menarik... sudahnya gurusamy budak skuad olimpik malaysia nie dpt score... gol die cantek lak tu... melompat la aku... tapi lepas tu... macam biasa la, mutu bola sepak yg ntah hape2...

pape pown aku enjoy n xsabar nk tnggu selangor vs kelantan...








No comments:

Post a Comment